• JO8

• Meedhuizen JO8-1G

Vraag de teammanager of wedstrijdsecretaris om een teamfoto toe te voegen in Sportlink Club
  • Teamspelers

Elano                   Veerle

Thiemen               Thijs

Sem                     Tygo

Han                     Niels

Lena

• Technische staf

Trainer/Coaches:

Naam: Melanie van der Donk

Telnr:  0629242625

• Programma

Geen informatie

• Uitslagen

Geen informatie

• Wedstrijdverslagen

Verslag Nec F3- Meedhuizen F1 Frans Hetterscheid

Spanning stijgt vanmorgen. Om 08:00u verzamelen bij de voetbalvereniging. Bijna iedereen aanwezig, grote groep hoor de ff'ers dit jaar echt leuk om te zien. In colonne naar NEC in Delfzijl vandaag, we hebben woensdag getraind en de spelregels een beetje uitgelegd. Aangekomen bij NEC de kleedkamers in en omkleden, best grote shirts voor deze ff'ers geweldig dat Ken aanbied om vanuit de Holland Trading Group een paar kleinere maten te willen sponsoren voor dit jaar. Twee aan twee vertrekken we richting de tweede bekerwedstrijd, even warmlopen en het balletje rond trappen. Schieten aannemen schieten, zo hebben we dat bij de laatste training ook geleerd. Marcus staat op doel en wordt ook opgewarmd voor de wedstrijd. Even bespreken op welke plaats iedereen wil staan en opstellen maar. Het fluitsignaal gaat en we zijn los. Elano vraagt nog even welke kant we op moeten voetballen. Niet de kant waar Fauve nu heen rent geef ik aan, andere kant op. Eerste tegendoelpunt komt snel helaas. Marcus staat geweldig te keepen maar tegen deze spelers die een klasse hoger spelen zijn we nog niet opgewassen. Er wordt goed gewisseld iedereen komt aan de beurt. Thiemen heeft deze wedstrijd nog besloten om zijn team aan te moedigen, volgende keer kleed hij zich ook om, top! Na de eerste helft staan we wel een beetje achter, het is 9-0 maar we zien we blije gezichten en iedereen vindt het leuk.

De tweede helft begint net als de eerste vrij snel met een tegendoelpunt. Rohan speelt het liefst in de spits, maar het team heeft hem vandaag even achter nodig. Dat gaat best goed samen met Marleen doen ze hun uiterste best maar er kan niet worden voorkomen dat we na het eindsignaal met 18 doelpunten tegen staan. Nog even penalty's schieten waar Aiden deze werkelijk super neemt en Marcus laat zien dat hij niet alleen super kan keepen maar ook een heel hard schot in de benen heeft!

Super gedaan kinders, tot volgende keer.